DEPS – Mesafeli Satış Sözleşmesi

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”), aşağıdaki taraflar arasında 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca elektronik ortamda kurulmuştur.


1. TARAFLAR

1.1. Satıcı Bilgileri

Unvan: DEPS
Adres: Hasanpaşa Mah. Kurbağalı Dere Cad. Ali Ruhi Sok. No 1 Ali Koçullu İş Merkezi.
Telefon: Eklenecek
E-posta: [email protected]

Bundan sonra “Satıcı” olarak anılacaktır.

1.2. Alıcı Bilgileri

Alıcı (“Tüketici”), DEPS web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden siparişi oluşturan ve teslimat bilgilerini sisteme giren kişidir.


2. SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu Sözleşme, Tüketici’nin Satıcı’ya ait internet sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili tarafların 6502 sayılı Kanun ve ilgili yönetmelik hükümlerinden doğan hak ve yükümlülüklerini düzenler.


3. ÜRÜN BİLGİLERİ

Tüketici tarafından satın alınan ürünün cinsi, türü, miktarı, fiyatı, kargo ücreti ve ödeme bilgileri sipariş sırasında görüntülenir ve sipariş onayıyla birlikte Tüketici’ye iletilir.


4. ÖDEME ŞARTLARI

Tüketici, siparişini kredi kartı, banka kartı veya Satıcı’nın kabul ettiği diğer ödeme yöntemleriyle gerçekleştirebilir.
Ödeme işlemlerinde kullanılan kart bilgileri Satıcı tarafından saklanmaz; anlaşmalı ödeme kuruluşları tarafından güvenli şekilde işlenir.


5. TESLİMAT ŞARTLARI

  • Ürünler, sipariş onayını takiben 3–7 iş günü içinde kargoya teslim edilir (kampanya dönemlerinde değişebilir).

  • Teslimat, Tüketici’nin belirttiği adrese yapılır.

  • Kargo ücreti sipariş ekranında belirtilir.

  • Teslimat sırasında Tüketici’nin ürünü kontrol etmesi tavsiye edilir; hasarlı ürünler tutanakla birlikte kargo görevlisine iade edilmelidir.


6. CAYMA HAKKI

Tüketici, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler:

  • İç giyim ürünleri, mayo/bikini altları

  • Kullanıcı tarafından hijyeni bozulan ürünler

  • Etiketleri koparılmış veya kullanılmış ürünler

  • Kişiye özel üretilmiş ürünler

Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünler, kullanılmamış, etiketleri zarar görmemiş ve yeniden satılabilir durumda olmalıdır.


7. İADE SÜRECİ

  • Cayma talebi Satıcı’ya e-posta veya sipariş paneli üzerinden iletilebilir.

  • Satıcı, iade edilen ürünün kendisine ulaşmasından itibaren 14 gün içinde Tüketici’ye ödeme iadesi yapar.

  • İade, ödeme yapılan yöntemle gerçekleştirilir.

  • Kargo ücreti politikası Satıcı tarafından belirlenir ve iade sayfasında tüketiciye bildirilir.


8. ÜRÜN AYIBI VE GARANTİ

Tüketici, teslim tarihinden itibaren 6 ay içinde ayıplı ürün bildiriminde bulunabilir.
Ayıplı olduğu tespit edilen ürünler için Tüketici;

  • Ücretsiz onarım,

  • Ürün değişimi,

  • Bedel iadesi
    haklarından birini seçebilir.


9. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

Tüketici’ye ait kişisel veriler, KVKK ve Gizlilik Politikası kapsamında işlenir.
Detaylı bilgi için Gizlilik Politikası ve Çerez Politikası metinleri geçerlidir.


10. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

Taraflar arasında yaşanacak uyuşmazlıklarda Tüketici, yerleşim yerindeki veya işlemin yapıldığı yerdeki:

  • Tüketici Hakem Heyetlerine,

  • Tüketici Mahkemelerine

başvurabilir.


11. YÜRÜRLÜK

İşbu sözleşme, Tüketici tarafından elektronik ortamda onaylanmasıyla yürürlüğe girer.
Tüketici, siparişi tamamlayarak sözleşme şartlarını kabul etmiş sayılır.